Laman Web dan SEO Tips

Khidmat Pakar SEO Malaysia

“Tak reti lah nak menulis di laman web ni. Mana nak cari khidmat pakar SEO Malaysia ya?” tanya usahawan.

Sebagai usahawan, semua benda kita kena ambil kisah. Bermula dari operasi, pemasaran, akaun dan pengurusan pejabat. Semua benda kita kena fikirkan. Tapi pemasaran sentiasa jadi keutamaan sebab tak ada pemasaran maksudnya tak ada jualan. Jika tuan puan mencari khidmat pakar SEO Malaysia, Lunaworks Consultancy boleh membantu tuan puan.

Khidmat Pakar SEO Malaysia
Gambar sumber backlinkboss.com/

Facebook Coach Suraya Ali di pautan ini

Untuk membaca tips menulis blog dengan pantas setiap hari boleh baca di pautan ini

SEO tu apa?

SEO ialah singkatan Search Engine Optimization iaitu teknik-teknik meningkatkan keberadaan laman web kita di muka surat pertama enjin carian. Buat masa ini 98% seluruh dunia menggunakan carian Google jadi bolehlah kita katakan yang kita mahu berada di laman web pertama Google.

Kenapa kena buat SEO?

Bila kita buat laman web, ianya tak cukup sekadar sebuah laman web. Kita perlu tarik trafik supaya kita dapat ‘lead‘ iaitu orang yang berminat dengan servis atau produk kita. Lebih tinggi trafik lebih tinggi lead kita. Lebih tinggi lead kemungkinan jualan kita pun lebih tinggi.

Siapa Kena Buat SEO?

Bagi usahawan yang prospeknya membuat survey di dalam Google, mereka sangat perlu buat SEO. Begitu juga bagi usahawan yang servis dan produknya agak tinggi harganya kerana prospek perlu membuat kira-kira dan kredibiliti sangat membantu prospek membuat keputusan.

Bila Kita Perlukan Khidmat Pakar SEO Malaysia?

Usahawan yang produktif dengan sesi networking bersama agensi dan usahawan lain boleh ambil servis pakar SEO. Kerja menulis ni mengambil masa usahawan yang sangat berharga. Penulis di Lunaworks boleh membantu meringankan dan mendapatkan hasil yang tuan puan mahukan.

Bagaimana Nak Dapatkan Servis?

Tuan puan boleh emel lunaworks.co@gmail.com dan nyatakan hasrat serta URL laman web bisnes tuan puan. Kami akan aturkan sesi perjumpaan online untuk memahami keperluan SEO tuan puan. Atau boleh Whatsapp kami disini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *